Help mij door deze blok Help mij door deze blok
blokkerdeblok

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

cardiovasculair

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Help mij door deze blok -> Anatomie en embryologie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tine

BerichtGeplaatst: 06-06-2010 16:05:16    Onderwerp: cardiovasculair Reageren met citaat

Hier het eerste deel van mijn vragen ivm anatomie van hart.

-p 42 fig: rechter fig, vind ik een goede overzichtsfiguurtje, maar als ik alles inkleur dan heb ik nog een stukje onderaan links (rechts voor de patient) die onder de VCS uitsteekt, dat ik niet weet waarbij het hoort. Zou dat de V Azygos zijn?

-p51 figboek: hiernaast heb ik een dia geplakt ' figure 11.5 cephalic end of an early somite embryo...' Weet iemand wat het vraagteken is dat D'Herde heeft aangeduid?

-tekst p74, fig p104 extra dia: ivm testen oppervakkige venen. Ik had aangeduid dat puntje 5 eigenlijk Herter was en niet Perthes op dia, dus dan zou 4 Perthes zijn. Maar dan staat het in tekstboek ook verkeerd? Iemand die weet wat nu wat is?

Zou heel handig zijn mochten jullie antwoorden weten, maar als je geen tijd hebt, geen probleem he!

x
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jopolijpijn

BerichtGeplaatst: 06-06-2010 20:05:00    Onderwerp: Reageren met citaat

heej!
pg 42: ik denk ook dat dat de v. azgyos is

pg51: zou dat de extra-embryonale coeloomholte kunnen zijn ?? geeen idee

pg 74: ik heb dat er niet bijgeschreven.. dus ik het het gewoon geleerd zoals het in de tekst sta en op de slides

xx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EmmilyS

BerichtGeplaatst: 07-06-2010 18:40:41    Onderwerp: Reageren met citaat

p. 52
ik heb bij geschreven amnionholte Wink

p. 104
niet bijgeschreven dat anders...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Help mij door deze blok -> Anatomie en embryologie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: