Help mij door deze blok Help mij door deze blok
blokkerdeblok
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Oplossing profiel

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Help mij door deze blok -> Radio-anatomie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tine



Geregistreerd op: 13 Mei 2010
Berichten: 50

BerichtGeplaatst: 09-06-2010 11:08:42    Onderwerp: Oplossing profiel Reageren met citaat

Bij de oplossing van prof verstraete heb ik een paar vraagjes:

- caput humeri: staat dat bij hem niet te hoog aangeduid? want hij zegt dat t bij de oplossing van studenten goed is en daar is t zo dat boogje (wat ik ook dacht)

- Li/Re diafragmakoepel: Ik dacht dat het net andersom was. Want u rechter ligt toch het hoogst?? En t zou toch logischer zijn als je de linker volledig ziet (volgens zijn oplossing zie je de rechter volledig) maar je kijkt van links...
Beetje in de war

x
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jopolijpijn



Geregistreerd op: 11 Mei 2010
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: 09-06-2010 14:21:16    Onderwerp: Reageren met citaat

hej,

ik denk inderdaad ook dat caput humeri dat boogje is.. hij heeft het te hoog aangeduid !

diafragmekoepels snap ik ook niet Confused.. op die foto komen ze precies even hoog vind ik
en degene die het meest naar achter ligt, noemt hij de linker.. nuja Razz hopen dat hij dat niet vraagt


Ik vind het stom dat er maar 1 testje is Sad

xx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tine



Geregistreerd op: 13 Mei 2010
Berichten: 50

BerichtGeplaatst: 09-06-2010 14:52:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt!

Ja, ik ook... Sad En ik vind het niet echt zo moeilijk, hopelijk is zijn examen gelijkaardig, maar ik vrees ervoor...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Help mij door deze blok -> Radio-anatomie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum